Missed me?

Den stackars bloggen glöms bort.. Ska försöka skärpa mig.
Nu är det semester! Jobbade sista dagen i söndags. Fyra veckor är jag ledig. Och hittills har vädret varit kanon!
Igår var jag på shopping med mor min. Britney och Astrid var med också och sällskapade. Oscar var hemma med pappa och busade.
Jag hittade hur mycket fint som helst! Dessutom hittade jag (vi) en bikiniöverdel som satt bra. Fick lov att prova typ fyrtio som inte satt lika bra. Min kära mor höll på att ge upp.. En mycket trevlig dag var det i alla fall och TACK för alla fina kläder!

På midsommarafton åker vi till Spaksjön och lunchar och sen åker vi nog till Gammelgården en sväng. Vi ska i alla fall träffa Oscars faster + Kimmo och Oscars farmor och farfar. Dessutom fyller Kimmen år :)

Nu ska jag ta lillkorven under armen och krypa ner i sängen!

Postat av: Mad

Jag fasar för shopping av bikini men jag måste ta tag i det snart..

Jag har saknat dig i bloggen iaf =)

2010-06-24 @ 06:31:12
URL: http://mamamad.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0