30 år

Den här veckan har gått ovanligt fort känns det som. Igår hade vi Momma (min mormor) här, i tisdags var vi på Öppnis och i måndags var vi hemma hos Kristin och hennes underbara barn Maja (snart 6 år) och Ida (4 månader).
Idag har vi också varit på Öppnis. Vi försov oss och vaknade 9.40! Oj, vi ska ju till Öppnis sa jag. -Öppnis, Öppnis! sa Oscar, helt yrvaken... Vi kom i alla fall dit strax efter 10 och idag sjöng vi uppe i stora salen där vi ska fira lucia på tisdag.
Nu på kvällen innan läggdags råkade Oscar slå huvudet i ett bordshörn så det kom lite blod och många tårar. Han kommer nog att ha en liten bula där imorgon.
Imorgon ska vi träffa Astrid och Patrik på Öppna förskolan i Sundborn. I helgen ska vi julpyssla och sova hos Oscars mormor och morfar. En riktigt härlig vecka!
Om fem veckor börjar Oscar på förskolan Hedstugan här i Svärdsjö. Två veckor senare börjar jag skolan så vi har gott om tid för inskolning.
Nu ska jag krypa ner i sängen och sätta mobilen på ringning i morgon bitti.
Idag är det 30 år sedan John Lennon dog. Och jag har namnsdag (Anna).

Postat av: Emelie, Elliotts mamma o gravid med nr2

Elliott hälsar o tackar så mkt =)

2010-12-10 @ 09:30:56
URL: http://emlisch.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0