Helg snart?

Redan torsdag? Jag är förvirrad..
Vi har numer en fyrhjuling hemma som ni såg. Kimmen sålde sin motorcykel häromdagen så då var vi ju tvungna att ha en fyrhjuling! Skitkul att köra faktiskt. Oscar älskar den såklart. Det första han gjorde imorse var att kika ut genom fönstret och peka på den.
Snart ska jag åka till jobbet, 14-22 idag. Sen är jag ledig fre-sön. Imorgon kväll ska vi på opera i Rättvik (Dalhalla), Trollflöjten. Ska bli mysigt! Oscars farmor och faster + sambo följer med också. Oscar får leka med mormor och morfar under tiden.
Nu ska jag göra mig iordning för jobbet. Ska försöka blogga lite mera, tråkigt med bara mobilinlägg. Men bättre än ingenting....

Postat av: Mad

Hej!

TACK! Allt bra med er??

2010-08-12 @ 23:05:59
URL: http://mamamad.se
Postat av: Maria

Åh fyrhjuling ser ju så sjukt kul ut att köra!!

Fast jag har ju inte ens körkort, så jag får väl inte ens köra en sån?

2010-08-13 @ 09:26:59
URL: http://mimariatherese.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0