Zzzzz

Nu är vi hemma... åkte hem till mina föräldrar efter babysimmet och åt mat eftersom Kimmen var tvungen att åka tillbaka till jobbet. Han är fortfarande inte hemma. Måste nog ringa och höra var han tagit vägen...
Oscar somnade ute på verandan hos m&m men sen vaknade han och åt lite och var sen vaken. Trodde han skulle somna i bilen men det gjorde han inte. Han hojtade missnöjt hela vägen hem (ca 8 min). Nu har han ätit lite igen men inte somnat. Ska borsta tänderna och gå upp till sängen få se om han kan somna. Jag är trööööött. Brukar ju alltid sova en stund på förmiddagarna med Oscar men det gjorde jag inte idag eftersom gammelmormor skulle komma. Jag städade istället. Har nu varit vaken 17 timmar i sträck.... Nu kanske det blir sovmorgon imorgon? Hoppas!!


Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0