In till stan

Ska snart till frisören, det ska bli underbart! Morfar ska vara barnvakt! Håller just nu på och slänger i mig lite fil o banan. Oscar har härjat hela morgonen, tror det är lite magproblem. Men just nu sover han så nu gäller det att fixa klart allt innan han vaknar!

Postat av: Marléne

Hoppas du blev nöjd med håret.. Ha de gott.. Kramar..

2009-03-09 @ 08:58:21
URL: http://cosmosgubben.blogg.se/
Postat av: Morfar Anders

Oscar och jag tog oss en riktig långpromenad i vårsolen. Vi var ute i dryga 2 timmar innan han tyckte vi skulle mellanlanda för blöjbyte och påfyllning av mat. Mandis fick göra en paus i klipperiet tills Oscar var nöjd igen. Sedan tyckte han vi skulle dra ner på stan och kolla in lite justa vårkläder. Han föll omedelbart för en blå kreation i storlek 62. Jag höll med och vi slog till direkt!

Mandis blev jättefin i håret tyckte både Oscar och jag. Efter ytterligare en matsväng för Oscar så tog Amanda och jag en macka på Café vi 3 innan de for vidare hemåt.

Jag hoppas det blir klippning snart igen..........



2009-03-09 @ 14:03:31
Postat av: Lennart O

Säger till morfar att pssa på med upphandling av blåa kreationer medans Oscar med c inte har någon egen vilja (menar enbart i detta sammanhang). När de blir 3 köps inga kläder om barnet måste vara med. Tror de tycker det är slöseri när det finns leksaksavd. Har Oscar med c fått något eget guldförgyllt plaskort med kontanter eller kredit på? Annars är det hög tid.

2009-03-10 @ 16:21:38

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0