Öppnis

Idag har vi varit på Öppnis! Och det var jättetrevligt. Massa söta busbebisar! Och trevliga mammor såklart. En och annan pappa var med också. Tyvärr glömde jag att ta kort.
Imorgon hoppas jag på lite sovmorgon och sen följer systermoster med in till stan. Dags för babysim! Oscar är redo med nya fina limefärgade badbrallor. Jag skulle behöva en ny bikini. Ska kika lite på stan innan.
På kvällen är det ljusparty. Jag älskar ju ljus och speciellt nu när det blir mörkt på kvällarna. Då ska det tändas ljus.
Nu ska jag ta en näringsrik kvällsmacka. Sen ska jag ta en sovande Oscar med mig upp till sängen.

Postat av: emelie o elliott

hihi..visst är det spännande? roligt o sniffa bebis igen nu o fördelen nu är ju att man själv inte behöver mata o ta hand om bebisen ;P att man kan låna en liten liten stund o sedan lämna tillbaka. Inte för att jag tyckte de va jobbigt när elliott va liten eller så, men menar mest att två stycken barn o en av dom bebis just nu hade varit jobbigt..hihi!

VAd starkt av er o låta dom hållas, det skulle aldrig mitt psyke klara av. Då skulle jag inte kunna sova om nätterna kramis

2009-09-02 @ 08:02:56
URL: http://emlisch.blogg.se/
Postat av: madde

nej kan verkligen inte rekommendera sing, grejen är att man får verkligen tänka över vad man ska ha en vagn till med små svängbara framhjul, ska man ha den när man går i affärer eller på asfalt så funkar de men har du tänkt gå på ojämnt underlag, gräs eller snö så är de helt förkastliga.



Inte för ja har testat men jag har hört massa gott om bugaboo, sing är ju en liten kopia av den och bugaboo är nog mer kvalitet än brion är.



/madde

2009-09-02 @ 08:05:19
URL: http://maddemamma.blogg.se/
Postat av: Amanda

Kul med öppna förskolan. Det hade jag så gärna gått på med men vi kan ju inte tyvärr. Nästa barn kanske... :O)



Blir det bad idag?

Kram

2009-09-02 @ 09:33:52
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Olivers mamma Emilie

Vad gör ni på öppna förskolan då`? Ja de är så roligt han ska alltid följa med om han ser att vi ska gå ut och gå :D

2009-09-02 @ 09:45:23
URL: http://emilifredrikson.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0