Ditten å datten

Idag har vi gjort många roliga saker ;) Busade med Oscar i sängen imorse, då kräktes han rakt i ansiktet på sin mor.
Sen när vi åt frukost (Oscar fick lite banan från min filtallrik) så hällde jag ut mitt juiceglas på golvet så det rann åt alla håll. Oscar tyckte att det var så spännande :)
Nyss fick jag en däng  huvudet, Oscar är livsfarlig med träsleven. Sen skulle han bita mig i handen men hans eget finger kom emellan så det blev gallskrik och mamma fick blåsa på det onda....
Dessutom har han ett gigantiskt myggbett på ena kinden, större än en tioöring om ni minns hur de såg ut.
Nu ska vi till Salem, USA!


Glöm inte att rösta på mig, klicka här!

Postat av: Anonym

Kräkor i ansiktet är alltid spännande, har en liten kräkis så det har hänt fler än en gång. Är glad så länge det bara är mjölk ;)

2009-08-21 @ 20:26:05

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0