Ett år

Idag sov vi till 10! Och jag tror att han somnade före 22 igår kväll, minns inte riktigt. Nu skuttar han runt och river fram allt som går att riva fram.
Sara hade lämnat några kräkpresenter på mattan under matbordet. Det blev några fläckar så mattan måste tvättas. Men den är för stor för vår klena maskin. Mattan som låg där innan är jättestor så den lämnar vi alltid på kemtvätt. Den ska snart hämtas förresten för den har varit på tvätt just för att Sara kräktes på den. Kanske ska ta med den här mattan när jag hämtar den gamla? Eller har jag tur så går den in i tvättmaskinen i Storsveden ;)
Nu står Oscar och speglar sig i hallen. Pratar med sig själv gör han också.
Jag har eldat sen vi gick upp och nu börjar det bli varmt och skönt. Ute är det -15 grader. Inte så farligt.

Idag är det ett år sen dagen vi gått och väntat på. 13 januari var datumet för beräknad födelse av bebisen i magen. Men bebisen ville inte ut då. Han väntade 16 dagar till. Så om 16 dagar firar vi födelsedag här! Jag tänkte ha lite fika här på födelsedagen så de som vill får komma hit och säga grattis! Kalas för släkten tänkte vi ha på lördagen (30 jan).


Postat av: emma - mamma till meja

Tänk att Oscar snart fyller ett med :) Dom var ju nyss små...

2010-01-13 @ 19:02:29
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0