Utmaning

Har blivit utmanad av Emlisch

Berätta 6 hemligheter om dig själv som du aldrig berättat i bloggen. knäppa, allvarliga, du bestämmer ;)
Vågar du?


1. Jag var fullständigt besatt av Michael Jackson från det att jag var 11 år tills jag var 20 ungefär.... Jag älskar honom fortfarande.

2. Jag är vegetarian och är medlem i peta och djurens rätt

3. Jag läste latin och forngrekiska på gymnasiet

4. Förr var jag ute och dansade mycket, alltså till dansband :)

5. Jag var väldigt rädd för sprutor förut så därför beslutade jag mig för att bli blodgivare!

6. Jag har ett fadderbarn i Kenya genom plan

Inte så spännande saker kanske men det var det jag kom på!

Jag utmanar:

Emma & Ebba
MamaMad
Lina
Mia
Mli
Madde

...som i sin tur får utmana 6 st!

Postat av: Amanda

Kul läsning! Jag har inte hunnit med att göra min utmaning ännu. Det får bli imorgon. ^^



Hoppas ni haft en fin helg.

Kram

2009-08-02 @ 21:46:08
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Emelie

Åh ja jag älskar MinBebis :)

Jag är fortfarande där men det blir inte lika mycket skrivet,

de flesta försvinner när bebisen har kommit och det är tråkigt..

2009-08-03 @ 19:57:10
URL: http://emeliegrahn.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag har oxå ett fadderbarn genom plan



erika

2009-08-08 @ 14:26:26

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0