Söndag kväll

Lillkorven kom hem efter 3,5 timme. Glad och tuttsugen var han :) Hade ätit lite gröt i Åg. Och visat farmor och farfar att han kan krypa. Nu ligger han och pappsen uppe i sängen.
Det blev lite städat i alla fall men inte så mycket som det hade behövts. Min rygg gillar inte dammsugning. Måste göra nåt åt den. Ryggen alltså...
Nu ska jag äta lite sen kvällsmat, vad nu det kan bli. Gröt kanske, snabbt och enkelt!

Så här ser kommande vecka ut:

Måndag: Rörmokaren kommer och grejar i pannrummet

Tisdag: Öppna förskolan 9-12

Onsdag: Babysim 16:00-16:30, Ljusparty (Partylite) hos Kristin i Linghed 18:30

Torsdag: Öppna förskolan 9-12

Fredag: Klädparty (Me&I) hos Maria i Bjurås 18:30

Lördag:

Söndag:

Postat av: Anonym

mycket kul du ska göra :D



erika

2009-08-31 @ 15:50:44
Postat av: Ninnie , elsa å lukas

ses på öppnis =)

2009-08-31 @ 21:52:49
Postat av: Johanna - blivande mamma

Åhh jag säljer partylite ljusen. Jag hämtade ut ett paket idag faktiskt eftersom jag tänkte ta en liten paus nu när den lilla kommer =)

2009-09-01 @ 17:26:18
URL: http://takilisbebis.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0