Puh vilken dag.....

Jag upptäckte i söndags att det var körbud på min bil eftersom jag glömt att besikta den. Enda lediga tid som fanns var i Fagersta annars hade jag fått vänta tre veckor. Fagersta ligger ju i Västmanland, inte ens i Dalarna. Det tog 1 timme och en kvart att åka dit.... Oscar skötte sig riktigt bra och sov hela vägen dit. Surade lite när vi var ppå bilprovningen och gallskrek rätt i örat på killen när han skulle tala om alla fel det var på bilen. -Mmm.. jaha sa jag utan att höra vad han sa.... 
Oscar fick sen äta i bilen och sen åkte vi till Statoil och bytte blöja och köpte lite godis (HA!). Sen ville Oscar hälsa på mormor på jobbet så vi tog OMvägen över Borlänge hem.... Mormor fick lov att gå på möte efter en stund så jag stannade kvar för att O skulle få äta men han slog på högsta volym och skrek i 45 min... Stackars personal fick väl ingen arbetsro. till slut gick vi till bilen utan ätning och han somnade faktiskt i bilen. Vi åkte 9.20 imorse och var hemma typ 15..

Väl hemma var han glad som en lärka igen... gammelfarmor o farfar kom förbi en sväng med nybakt bröd (mums) men då var O hungrig så han tuttade lite och spydde sen ner sin mor och sig själv. Sen var det bara sura miner.. i typ en och en halv timme. Nu har han precis somnat av utmattning utan mat i magen.


Mormor är bra hon!


Bus på skrivbordet


Hemma bäst!

Postat av: Marléne

Hihi... Härliga Västmanland:) Hoppas allt är bra med er..

2009-04-28 @ 21:16:31
URL: http://cosmosgubben.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0