The weekend

Idag låg jag kvar en timme extra i sängen. Inte för att det blev så mycket mer sömn, kanske tio minuter. Men det är skönt att ligga kvar och slappa.
Nu har jag ätit frukost i lugn och ro. De andra två är ute och åker fyrhjuling.

I fredags var vi till Spec.Mvc på lasarettet för en liten koll. Vi fick göra ett tillväxtultraljud och bebisen beräknas nu väga ca 3700 gram. Inte panikstort men inte särskilt litet heller. Har ingenting hänt till på fredag så ska vi dit och mäta igen och göra en gynundersökning för att se hur det står till :) Om jag inte är på gång alls och barnet växer i en väldig fart så kan det bli aktuellt med ett snitt. Helst av allt vill jag ju föda vaginalt men vi får se hur det blir. Bebisen är ju inte fixerad men jag tycker att det känns som att den trycker ner allt mer.

Igår var vi på barnloppis i Enviken. Jag fyndade sex amningsplagg från boob för 75 :- En klänning och fem tröjor. Som hittat! Sen blev det några bodies och byxor i stl 50/56, ett par små tossor och en pyttepyttemössa! En fleeceoverall i stl 62 och en (till) amningskudde blev det också. Oscar fick ingenting men han var nog nöjd ändå. Han och Kimmen gick till en skolgård och lekte medan jag handlade.



Riktiga fotomodeller våra ungar! -öööööhh!

Postat av: erika

HAHAHAH oscar!!

2011-09-25 @ 15:37:00
URL: http://taby.blogg.se/
Postat av: Systermoster

Snyggon! Astrid ser verkligen smart ut...

2011-09-28 @ 13:33:29

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0