Mars

Hej hopp!
Solen skiner och jag sitter inne och kikar på vasaloppet. Oscar och Kimmen drog iväg på lite äventyr med snowracern. Eller som Oscar säger, vi kallar den för bob. Jag har slängt i en tvätt eftersom trosorna nästan var slut.. Skulle behöva dammsuga lite också.
Hade första muntliga tentan i onsdags och jag blev godkänd! Det är både kul och jobbigt med skolan. Jobbigt är det nog eftersom jag prioriterar att vara med Oscar istället för att plugga de dagar jag inte måste vara i skolan. Har fuskat med en massa läsning men än så länge har det gått bra.
Eftersom jag oftast inte är i skolan varje dag så har det räckt med två dagisdagar i veckan. Nån vecka kommer det att bli tre. På fredagar är Oscar med antingen mormor eller morfar. Sen har vi farmor och farfar som ställer upp när det behövs.




Postat av: Marléne

Tack så jättemycket för senast :) Vi får ses snart igen :) Kramar...

2011-03-14 @ 19:48:49
URL: http://cosmosgubben.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0