SATC 2

Idag är jag lite bättre. Men inte alls bra. Jag har varit rödrandig och svullen  i ögonen i flera dagar men det börjar se bättre ut. Hostan är kvar med den är också lite bättre.
Oscars moster kom förbi nyss och tog med honom upp till ridklubben en sväng. Världens bästa moster!!
Skönt med en liten paus. Oscar har varit fruktansvärt klängig och krävande de här dagarna. Igår sov han bara en halvtimme istället för två timmar så det blev inte ens någon middagsvila för mig. Känns som att jag skulle behöva sova ett par dygn.
Ikväll ska jag och Britney gå på bio. Sjuk eller inte så ska jag se Sex and the city 2 -filmen. Så det blir att överdosera med alvedon, hostmedicin och halstabletter. Kanske lite whiskey också? ;) Någon som har något bra tips?


Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0