30

Snart fyller jag år. Jämnt. När det nu ska firas eftersom jag var så smart när jag la mitt schema. Jag jobbar tre helger på raken nu fram till semestern v. 25 och då är det ju midsommar.
Om det är någon som undrar vad jag önskar mig så kan jag ju tala om att jag behöver kläder. Som är snygga och som passar. Det skulle vara trevligt. Skor behövs också. Ett besök hos frisören är ju också trevligt.

Jag var till vårdcentralen igår. Jag har streptokocker och fick penicillin. Så troligtvis är jag frisk tills på tisdag då jag börjar JOBBA. Men vi får väl se. Jag har fortfarande en trist rethosta och det känns som en golfboll i halsen.

Visst fick man positiva vibbar av det här inlägget!

Postat av: Emma - mamma till Meja

Vad jobbar du med?

2010-05-29 @ 16:40:50
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Emma

Måste ställa samma fråga som Emma faktiskt. Vad jobbar du med? :P

2010-05-30 @ 09:44:27
URL: http://emmakjellstrand.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0