Kräka hit och kräka dit

Nu har Oscar sovit två timmar utan uppvak. Bra gjort Oscar! Snart är det nog någon som vaknar. Lillemannen har varit sjuk sen igår med hosta och feber. Imorse, 05.20, hostade han så att han kräktes stackarn.
Jag knaprar violtabletter och djungelvrål. Så fantastiskt gott! Jag var så snäll och åkte och köpte hostmedicin till Kimmen (som också är sjuk) så då var jag ju tvungen att få en belöning.

Oscar gillar sin snopp. Han sprang (nästan) runt alldeles nakenfis förut och stannade upp då och då för att dra lite i snoppen. Jättespännande med något som dinglar (nästan) mellan benen.

Helgen gick fort. På lördag var vi inne i stan. En av mina värsta mardrömmar besannades. Jag fick kyckling istället för quorn i min burgare. Jag hade svalt en stor bit när allt kändes väldigt obehagligt och fel. Försökte att kräkas utan resultat. Ingen behövde betala maten och de ursäktade sig väldigt. Jag mådde illa resten av helgen.





Postat av: emma-mamma till meja

Meja skickar en febrig puss tillbaka!

2010-03-22 @ 19:13:37
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Förvirrade Morsan

stackarn, hoppas han blir frisk snart!

här hemma är det också nån som upptäckt snoppen ;)

2010-03-22 @ 19:55:28
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0