Fåtöljsnack

Oscar har nu sovit en halvtimme och jag laddar inför lite städning med en kopp kaffe :) Har precis slängt in fåtöljklädslarna i tvättmaskinen. Inte så smart med vitt tyg när vi har en Oscar med kladdiga händer. Och när modern i huset är som hon är. Det räcker att jag sneglar på fåtöljerna med en kopp kaffe i handen så är det kört. Därför brukar jag lägga en filt över dem men hur snyggt är det? Nja inte vet jag. Nya klädslar skulle sitta bra. Sotfläckar går inte bort i tvätten tyvärr. När jag har eldat i spisen har jag sot upp över öronen och som jag sedan gnider in fåtöljerna med. Snyggt? Nä.


Postat av: Marie

Var gärna med i tävlingen på min blogg, du tävlar om en röd "hopp" ren för barn :) Kram!

2010-03-05 @ 19:06:30
URL: http://lillmian.se
Postat av: madde

ja usch..de va hemskt!:/ Glad att jag fick behålla min ena iaf, och att ella kom :)

hoppas allt är bra med dig å sötnosen!:)

2010-03-06 @ 17:03:49
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0