Bättre

Oscar är mycket bättre idag. Känns inte som att han har feber så jag har inte tagit tempen på honom. Tyvärr är inte jag piggare. Rethosta och ont i halsen. Kimmen ligger uppe i sängen och hostar.
Nu har Oscar varit vaken i över fyra timmar så han är nog snart trött. Runt tolv-tiden brukar han somna. Nu luktar det lite skumt så någon har nog gjort nåt i byxan.

Postat av: linda

Tack =)

hur mår din lillrprins då? ammar du?

kram

2010-03-30 @ 13:30:49
URL: http://lindahh.blogg.se/
Postat av: Förvirrade Morsan

sv; många känner ju så... jobbigt=/ men det är bra att sluta fred med dem ;) mina är fulla med bristningar (jag överdriver inte när jag säger att det är svårt att hitta skinn på dem som inte är i en bristning) och är otroligt slappa. Men mysiga och snygga som fan ändå ;) men ojojoj vad mycket viktigare valet av bh blivit!

2010-03-30 @ 23:30:15
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0