The week so far

Oj vad dagarna rusar iväg. Helgen som var spenderade vi med Oscars faster och hennes sambo. Han fick fina presenter och Kimmo hade målat ett porträtt av Oscar i blyerts, jättefint! Tack!
I måndags var vi hos grannarna (nämen!)
I tisdags var vi på Öppnis och på babysim på eftermiddagen.
Igår träffade vi Oscars tremänning Ingrid och hennes pappa. De bjöd på lunch och Oscar fick två böcker, tack!
Sen gick vi hem till Olivia (som fyller två år idag, grattis!) Oscar fick presenter av henne också, tack tack! Och eftersom Olivia bor granne med Oscars farmor och farfar så gick vi dit sen och åt kvällsmat.

Idag har vi varit på Öppnis igen. Efteråt handlade vi lite och sen tog vi en långpromenad i Boda i det fina vädret. Nästan lite vårkänsla när solen sken. Pannkaka med glass bjöds det sedan på. Oscar åt lite han också. Men jag åt mest som vanligt.

Kimmen har sovit sen vi kom hem. Han ska snart åka till jobbet igen.

Imorgon ska vi till Sigge i Bengtsheden efter lunch. Han fyller ett år! Hans mamma Anna och jag gick i samma föräldragrupp.

Jag är trött. Oscar somnade för snart en timme sen. Han sov oroligt förra natten. Vaknade vid tolv och tokskrek. Jag gick runt med honom men han kunde inte lugna ner sig. Då slog jag på radion, poff så blev han tyst och somnade.


Postat av: Henrik

Hej hej, fin blogg:)



Vad gör du idag?:)



lämna gärna din åsikt om melodifestivalen på min blogg:):)



Kram

2010-02-12 @ 14:14:28
URL: http://hennriksvensson.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0