Kurvor och åter kurvor....

BVC-tanten ringde för ett tag sen. Hon hade funderat lite och kommit fram till att hon vill att en läkare tittar på Oscar pga hans låga vikt. Jag som kände mig så lättad i tisdags att vi INTE skulle tillbaka förrän om ett år. Men så blev det inte.
Skrev ut WHO's kurvor och enligt dem så ser Oscars kurvor riktigt normala ut. Han gillar nog inte bvc's kurvor helt enkelt. Enligt dem så är han nere på lägsta kurvan men enligt WHO's så är han mitt emellan mittenkurvan och den under. Jag undrar vad de säger på bvc om vi kommer med WHO's kurvor...

Postat av: Ninnie , elsa & lukas

hej .. tycker du ska ta med WHOs kurvor.. !! Hoppas att läkarbesöket går bra .. tycker Oskar jämt har varit energifull å på alerten när jag träffat honom. Kramar ifrån oss

2010-08-27 @ 15:32:56
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Jag säger som ovanstående.. Ta med WHO's kurvor och visa dom för BVC. Hoppas att läkarbesöket går bra :)

2010-09-04 @ 10:27:30
URL: http://dolphin.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0