Godmorgon

Fredag! Jobbar till 16.00 sen är det helg. Men jag var ledig igår också :)
Oscar ligger och snusar och sover. Han har inte vaknat före 10 på länge nu. Men han somnar ju sent på kvällarna. Igår var klockan över elva. Han snodde runt och låg och tittade på mig och log, sen somnade han på min arm. Lillskrutten, jag saknar honom redan...
Nu för tiden tycker han det är jättekul att mata oss och gosedjuren med mat. Alla ska äta och dricka. Han är ingen storätare själv än men han är glad ändå.
Nä, nu ska jag åka. Trött, men det brukar bli bättre när jag väl är på jobbet.

Postat av: tilda

va underligt :) jo det hoppas jag med!

vad är det du jobbar med? allt bra annars? kram

2010-08-06 @ 22:02:33
URL: http://tiiiildas.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0