Hmmm

Har börjat packa inför morgondagen. Sitter och funderar på vad jag har glömt. Jag tror aldrig att jag har åkt någonstans utan att glömma något. Det är bara att hoppas att jag inte glömmer något viktigt.
Jag packar alltid för mycket men nu tar jag en liten resväska så jag kan ha den under vagnen. Så nu tänker jag bara ta med mig det som kommer att användas och inte en massa ombyten för säkerhets skull. Skulle det bli kris typ att Oscar kastar alla mina byxor i ån så får jag väl köpa nya. Det ordnar sig!

6,5 h på tåg känns inte så lockande men det kommer att gå bra. Tyvärr är det två byten men det kanske är bra. Då har vi något för oss i alla fall :)
Och mellan Örebro och Göteborg sitter vi på samma tåg som Erika och Elton! Kul!

Postat av: Emma - mamma till Meja

Hoppas ni får superskoj!!

Kram

2010-04-25 @ 18:37:27
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaahahhaha klart oscar kastar mammas byxor i ån ;P!!! or not!! vi har oxå me abara nödvändigt! :D

ska bli sjukt kul!



fick smsbiljett o vi sitter på tåg 167, vagn 16. plats 24+28



erika

2010-04-25 @ 22:16:17

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0