Förresten vann jag inget på lotterna jag vann. Tråkigt, det hade suttit fint med en helt ny vårgarderob. Jag är så fruktansvärt less på mina kläder så idag gick jag i morgonrocken tills klockan var halv ett. Sen tog jag på mig ett par fläckiga jeans och en ful amningströja från hm.
Jag har så tråkiga, fula och sjaskiga kläder. Kläder som jag känner mig tjock och glåmig i.
Märks det att jag är på bra humör idag?

Postat av: Anonym

o happy day ;P ahha nejdå, men ajg fattar precis hur du känner. SÅ kände jag innan ajg köpte allt nytt som är rätt storlek för mig nu. allt jag ägde var stort o slappit, gravidkläder o amningvänligt. jag kände mig iten som jag o ja kände mig som i ett tält. jag har unnat mig massor men ja behövde de tyckte jag =)

unna dig lite du med =)



var på rean idag o de va 75% rea på bikbok



erika

2010-04-09 @ 20:44:49

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0