Godnatt

Mormor och morfar fikar, Oscar sover

Provar de nya galonbrallorna!


Det blev inte så mycket fotat idag för morfar, fullt upp med lilla busungen!
De åkte och fikade i Vassbo men Oscar somnade i bilen och fick snusa i en soffa :)
Nu har lillemannen sovit i en och en halv timme. Vi har tittat på Millennium. Ska snart sova jag med. Min hjärna är trött efter all ansträngning idag. Imorgon eftermiddag ska vi till Oscars kompis Elliot på Me&I-visning!

Postat av: Anonym

hihi va gulli han e som sover på bänken!



tack att du gillar mina kläder, jag har väldigt blandad stil men min mest vanliga o skönaste är sådär skönt slapp. jag mår bättre känns de som om ja har kläder jag trivs i annars känner jagm ig inte som mig själv.



kraam



hehe vi tycker att de ska bli superkul o spännande (och nervöst) att träffa er oxå!! längtar massor



erika

2010-04-11 @ 06:21:25
URL: http://taby.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag e nog mer förväntasfull/nervös. Inte rädd för er :P att ni e snälla vet ajg redan!!! :) :)



jag vet iten var ajg sitter eftersom jag itne skrev upp det... har iten fått något på mailen heller så hoppas verkligen att ja har överhuvudtaget haha. men ja fick upp en bekräftelse på datorn iaf.



annars hör jag av mig där så letar vi upp varandra =D



erika

2010-04-11 @ 11:54:44
Postat av: Malin & Elise

visst är det i ett uterum dom fikat? har ni snö kvar?



sv: jag är in på tradera och kollar nästan varje dag, även om ajg har lite pengar, roligt att kolla bara, men inte lika roligt att inte kunna köpa.

2010-04-11 @ 11:58:34
URL: http://malinmedk.blogg.se/
Postat av: Emma

Det låter bra, extra tränga måste det ju vara annars är det ju inte lönt. :P

2010-04-11 @ 13:54:09
URL: http://emmakjellstrand.blogg.se/
Postat av: Jenny

Melker tackar för gratulationen. Han fick en vinröd ryggsäck, toppenfin! Blir perfekt att packa böcker och leksaker i när han ska till farmor och farfar



Kram

2010-04-11 @ 19:27:27
URL: http://frokenfranzon.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0