Mord

Nu har vi precis kommit hem från Oscars farmor och farfar. Pappsen skulle se på fotboll och de har fler kanaler :)
Imorse åkte vi och hämtade min mormor som har grävt i mina stackars rabatter halva dan. Vi fick besök av lilla Astrid och hennes föräldrar :) På eftermiddan skjutsade vi hem mormor och sen åkte vi till badet.
Och idag kom Camilla Läckbergs nya bok Fyrvaktaren på posten! Så nu ska jag läsa. Har läst alla hennes böcker. Lättlästa och spännande. Kan verkligen rekommenderas. Jag gillar att läsa om mord :)
Imorgon ska vi faktiskt gå på Öppnis! Sandra och Elliot ska dit. Och Emelie (från föräldragruppen) och Albin kommer också, kuuul!! Sen hoppas vi ju på det gamla vanliga gänget :) Mycket bebisar blir det!
Men då måste vi gå upp i tid imorgon :( Kan bara hoppas på att Oscar sover som en sten nu några timmar. Han har varit vaken hela kvällen och däckade precis innan vi åkte hem.
Nu ska jag lägga mig och läsa min bok!!

Postat av: Jenny

Åh! Hoppas min bok kommer med posten idag! Kram

2009-09-17 @ 07:34:54
URL: http://frokenfranzon.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag gillar också att läsa om mord :)

De enda böckerna jag läser är deckare,

jag ÄLSKAR dom!

Min favoritserie är av en isländsk författare som heter Arnaldur Indridasson :)

2009-09-17 @ 13:05:42
URL: http://emeliegrahn.blogg.se/
Postat av: Josefine

Har också läst alla, utom Fyrvaktaren! Är en äkta "pocketmänniska", väntar alltid tills de kommer ut i pocket. Mari Jungstedt, Karin Wahlberg, Karin Fossum, Anna Jansson, Karin Alvtegen är några andra jag läst nästan allt av, och har pricis avslutat Fågelbovägen 32 av Sara Kadefors, kanonbra! :-)

2009-09-17 @ 16:53:47
URL: http://minprinsoliver.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0