Goodniiiight

Jag är så trött och förvirrad! Vet knappt vilken dag det är... men det är onsdag eftersom vi varit på babysim :) Oscar blev jätteivrig bara han såg bassängen. Han tycker verkligen att det är jättekul! Han hade morfar med sig idag så kunde jag byta om i lugn och ro. Bra att ha med någon som kan knäppa kort ockå. Får nog bilderna på mailen imorgon.
Jag och Oscar gick en kort sväng på stan innan på jakt efter batterier, kattmat, vantar och mössa.
Hittade ett par vantar på hm. Bruna tumvantar med blårutigt mönster uppepå och fleecetyg inuti. Letade efter mössa och hittade bara fula. Gick till slut till p.o.p och där hade de en fin! (Bild lånad från deras hemsida)

Annars har vi inte gjort mycket idag... bara bla bla bla känns det som :) Borde nog gå och lägga mig, min hjärna känns som lingonsylt.
Kimmen borde också gå och lägga sig. Han ska åka till jobbet 04.00 inatt, grattis och lycka till!


Postat av: emelie o elliott

hoppas ni sovit gott inatt =) såna där bruna vantar med rutigt har vi köpt till elliott med, vi hittade även en brun söt stickad mössa med en liten garnboll på upptill på hm som vi köpte..va fina dom ska bli i vinter =) mössan du köpt e verkligen superfin. kramis

2009-09-24 @ 11:30:23
URL: http://emlisch.blogg.se/
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

va kul att han tycker det är så roligt :)

söt mössa (;

2009-09-24 @ 12:16:14
URL: http://tiiiildas.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0