Zzzzz

Klockan bara rusar iväg på kvällarna som vanligt..
Oscar vaknade 07.15 idag (var vaken en stund vid 05 och skulle vinka av sin far) sov en halvtimme på förmiddan, drygt en timme mitt på dan och en och en halv timme på kvällen efter simmet. Han somnade för natten för en timme sen, 23.00. Mycket konstig dag. Jag är mer än trött. Jag brukar ju få sova till minst 09. Men inte idag. Hoppas innerligt att det bara var tillfälligt.
Imorgon har vi tänkt gå på Öppnis. Om jag inte är för trött. Men i så fall får jag väl sova när vi kommer hem sen. Nä god natt på er!

Postat av: Amanda

Hoppas ni kommer iväg till Öppna idag. Det gör barnen gott att få busa och leka med andra barn också. ^^

Kram

2009-10-08 @ 10:54:02
URL: http://creyla.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0