Glass i lagoma lass

Idag har Oscar bara sovit en gång. Sen några veckor tillbaka sover han två ggr per dag istället för tre. Men idag blev det en långsovning mitt på dan mellan 12.10-14.35. Sen var han vaken fram till 20 då han ammades till sömns. För att vakna igen 50 min senare och återigen ammas till sömns. Nu borde han sova ett tag tycker jag. Kimmen sover också.
Jag ska snart hänga tvätt och sen ska jag läsa nyaste Mama och slurpa lite glass tror jag :)
Imorgon måste jag ta en sväng på stan. Jag ska nämligen på 30-årsfest på lördag och temat är glitter och glamour! Har en svart klänning som jag kommer i men lite glittriga accessoarer måste införskaffas. Möjligen ett par skor också. Men då måste de vara billiga. Kimmen är inte hemma på lördag, han är borta och spelar så Oscar får vara med mormor och morfar. Festen börjar kl 20 och jag tänker vara nykter och åka hem när längtan efter Oscar blir för stark. Så jag gissar på att det blir efter ett par timmar. Det får räcka. Egentligen har jag ingen lust alls att gå på fest men har man en vän som fyller 30 år då måste man fira henne.
Dessutom har jag en kusin som fyller 18 år nästa vecka och hon ska också firas på lördag. Vi ska till henne kl 16 och äta lite mat sen åker jag därifrån in till stan.
Nu = hänga tvätt Sen = slurpa glass

Postat av: Sofia & Olivia

Olivia som började sova 1 gång under dagen när hon var 8 månader, 1.5 timme blev det oftast då. Men min tjej har ju alltid sovit lite!

Kul att du kommer iväg lite utan Oskar...Det behöver man!

Kram

2009-10-01 @ 21:57:04
Postat av: emma - mamma till meja

Åh glass vad gott. Ät lite för mej med är du snäll :P

2009-10-01 @ 22:46:24
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0