Thursday

Dagarna går så fort. Glömmer faktiskt bort att blogga. Oscar ska ha uppmärksamhet hela tiden. Busfröet :)
Idag har vi gjort alldeles för mycket. Öppnis mellan 10-12. Biltur in till staden och besök hos gammelmormor och gammelmorfar. Bvc. Och sen har vi ätit mat hos grannarna tillsammans med kusin Johanna, som var i närheten på jobb.
Oscar har sovit 25 + 10 min idag. Inte så lyckat. För trött för kvällsgröt. Däckade ca 19.30 och har bara vaknat för att amma ett par ggr.
Imorgon ska vi ta en tur till granngården och äta rester till lunch. Mums! Sen åker jag och Oscar till Karlsbyheden. Kimmen är borta hela helgen på spelningar.
Igår kom jag i säng ca 23.00. Tidigare än vanligt. Men jag måste lägga mig tidigare på kvällarna om jag ska orka med.


Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0