Sunday

Igår sov Oscar mer än tre timmar på eftermiddagen. Sen var han vaken i över sex timmar. Vaknade halv tio imorse och nu har han sovit 45 min igen.
Sara sitter utanför fönstret och undrar varför hon inte får komma in. Ute är det GRÅTT. Kommer inte ihåg när jag såg solen sist. Skulle behöva lite sol. Känner mig lika grå som vädret...
Jag längtar efter julen! Sätta fram ljusstakar och dricka glögg :) Känna lukten av granen. Undrar hur det ska gå med en busig bebis i farten. Vi kanske inte ska ha så stor gran. Men gran måste vi ha!
Nu ska jag plocka ur diskmaskinen, gud så roligt...

Postat av: Förvirrade Morsan

sv; haha, inte jag heller ;) får så sjukt ont i fötterna! jag har testat, för det är ju så snyggt. Men, nja... så de där fick minsann inte följa med hem, hade ont i fötterna av dem efter fem minuter ;)

2009-11-15 @ 13:27:08
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0