Icecream

Midnight... och jag är fortfarande vaken. Har varit en trevlig och händelserik dag!
Öppnis på förmiddagen. Sen lunch och fika hos Britney. På kvällen har jag och lilla O gratulerat far/morfar på hans födelsedag. Åt tacos och fikade. Oscar hade med sig en present :) En "älg" som bestod av Oscars hand och fotavtryck. Vi gjorde den på Öppnis. Jättesöt blev den!!
Nu har jag tryckt i mig en skål glass och tittat på Seinfeld.
Igår blev det inget babysim. Oscars stressade mamma fick migrän så det var bara att vända och åka hem igen. Fast vi stannade till i Karlsbyn. Jag gömde mig under en filt i ett par timmar och Oscar blev underhållen av morfar och moster.
Så kan det gå...
Nu ska jag borsta tänderna och krypa ner mellan grabbarna!

Postat av: pernilla

Gud va mysigt med babysim... det ska vi också satsa på sen... :) ja men egentligen behöver ju vår bebis inget eget rum men det känndes bra att ha alla bebissaker på ett och samma ställe, ( till att börja med iallafall) haha...

2009-11-13 @ 10:25:22
URL: http://pernillha.blogg.se/
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

låter som en trelig dag (: hoppas ni får en lika mysig helg...

jo där är många datum som har en speciell betydelse för oss, men särskildt den 12:e <3

2009-11-13 @ 12:31:30
URL: http://tiiiildas.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0