Utflykt

Kl 08 gick vi upp idag. Oscar vaknade 03.50 och skrek i högan sky, verkade jättehungrig (hade inte ätit på fyra timmar) men han fick liksom inte tuttgrepp fort nog så då skrek han ännu mer. Till slut gick det och han åt och åt och somnade sen. Sen vaknade han till några gånger och skulle äta lite men jag somnade om på en gång.
Vi började dagen med badning och sen duschade jag medans Oscar låg på golvet utanför. Det gick riktigt bra, han började tröttna och gnälla på slutet men jag hann tvätta håret i alla fall ;)


Idag ska vi åka in till gammelmormor o morfar och hälsa på. Jag och mormor ska åka till en handelsträdgård och kika lite sen ska vi äta lite mat. Vi siktar på att åka vid 12-tiden, få se vad som passar Oscar bäst.

Sen ikväll ska vi till Oscars farmor o farfar och äta lite mat. Ingen matlagning för mig idag alltså!


Postat av: mli

Stella hälsar & tackar :)

2009-05-27 @ 09:56:03
URL: http://mlish.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0