Tuttkrig

Ingen vidare sovmorgon blev det , strax efter sju var Oscar vaken. Ätit tre gånger i natt tror jag... Glad och nöjd när jag åt frukost, sen blev han hungrig och han ville äta men så fort tuttarna närmade sig så skrek han rakt ut. Var så där en sväng igår också men idag var det värre. Efter att jag suttit och försökt och sen gått med honom för att han skulle lugna sig en sisådär 4-5 gånger tänkte jag att nu får han ligga framför tutten och skrika. Han lugnade sig efter ett tag och så lät jag han ligga där och nosa ;) Han greppade, släppte och gnällde. Men till slut sög han tag och slappnade av..... Vilken lycka det är! Sen somnade han så skönt.


Som en ostkrok i soffan igår kväll

Postat av: Love ung blivande mamma

Överböjliga bebisen :) va gulligt :) de är väldigt viga när de är små :) eller hur ? :)



Kram Love

2009-05-06 @ 09:55:12
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/
Postat av: Mela, tvåbarnsmamma

Haha, va söt :)

2009-05-06 @ 12:06:54
URL: http://melano.webblogg.se/
Postat av: erika

coolaste brallorna!!



haha jaduu sådär höll elton på o trodde tuttarna var monster eller nått fyy men nu e d flaksa han får o tutte om han vill men de verkar han ju knappt vilja. men inat ville han

2009-05-06 @ 12:12:26

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0