Spaksjön

Nu har Kimmen åkt iväg för att spela (EbbaGold) över helgen. Jag och Oscar ska åka till vår sommarstuga som ligger vid Spaksjön mitt ute i skogen på gränsen mellan Dalarna och Hälsingland. Mina föräldrar och Britta och Patrik är redan där. Vi tänkte sova där inatt, det blir mysigt! Oscar har ju inte varit där än ;)
Vi vaknade 8.30 imorse men Oscar var vaken en stund mellan 07-07.30 men så somnade vi om en stund. Sen har han knappt sovit alls. Han powernappade vid tuttarna typ 10 min men annars har han varit vaken. Jag vaggade runt med honom för en stund sen typ 20 varv här hemma och till slut somnade han. Gick ett varv extra och la honom sen i vagnen och då blev han plötsligt klarvaken. Gjorde sen om hela proceduren igen men med samma resultat. Detta pågick i typ en timme så nu har jag gett upp. Nu sitter han och hickar i babysittern. Skrattade för fullt nyss när jag gjorde roliga ljud.
Tänkte att han skulle somna så jag kunde packa in grejer i bilen och lite sånt. Skulle behöva en dusch också... har blivit nerspydd ett antal gånger idag ;)


Piggelin!

Blir nog inget mer bloggande idag, få se när vi kommer hem imorgon...

Postat av: Mad

Mysigt med liten minisemester!!=)

Sötsaken!!

2009-05-23 @ 09:46:49
URL: http://madelainef.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0