Kvällspromenad

Grannarna kom förbi och drog med mig och Oscar ut på promenad. Patrik skulle köpa snus så vi gick till gottboden, sen tog vi vägen genom skogen och kom fram på andra sidan sjön vid ridklubben och sen hemåt. Vi var nog ute en timme och tjugo minuter. Det har regnat hela dagen så det luktade så gott ute, friskt och härligt! Men jag fick ont i höften och nu är jag alldeles stel. Jag rör mig alldeles för lite...


De blivande föräldrarna är ute och "tränar"  ;)

Postat av: Emma - mamma till Ebba

Låset hade gått upp typ, väldigt konstigt. Men vi hoppas de inte händer igen, nu kollar man ju låset typ 5 ggr innan man går lägger sig. Haha men i natt fick vi sova ostört iaf ;P

2009-05-19 @ 06:34:38
URL: http://halmstadbebis.blogg.se/
Postat av: Laura

sv: Aw tack. Man får ju vara glad att man fått en så söt bebis iaf :)



Åh det doftar alltid så underbart på våren och sommaren när det har regnat :D

2009-05-19 @ 09:52:53
URL: http://laurasnya.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0