Yrsel

Igår natt vaknade jag vid 03 av att O var hungrig och när jag rörde på mig så snurrade det runt i huvudet. Sen när jag gick upp för att gå på toaletten så svängde kroppen åt höger så jag gick rätt in i väggen. Riktigt otäckt var det, som att var skitfull och inte kunna gå rakt. Sen var det dags för blöjbyte och Kimmen hade precis åkt till jobbet, han åker 05.30, så jag kunde inte be han göra det. Så jag gick försiktigt och tog stöd av väggarna så det gick bra. Vi vaknade sen 07.45 och då ringde jag till vårdcentralen som skulle ringa tillbaka vid 09.30. Ringde sen till mor min som är sjukvårdskunnig och hon skickade hit systeryster och kom hit hon också sen. Men yrseln blev bättre och bättre och när jag var på vårdcentralen vid 14 så kände jag nästan ingenting längre. Men de skickade mig till akuten ändå för att vara på säkra sidan. Kimmen mötte upp vid akuten för han kom precis från jobbet så O´s mormor fick åka hem. De hittade i alla fall inget fel på mig så 19.30 var vi hemma igen. Men om det kom tillbaka skulle jag åka direkt till akuten. Det de var mest oroliga för var proppar eftersom jag nyligen fått barn och eftersom jag har sånt i släkten. men idag mår jag bara bra. Oscar har sovit bra. Vi la oss 22 och han vaknade 03, 05 och 08. Nu sover han igen...... trodde jag.

Postat av: emma

usch vad läskigt :( hoppas verkligen det inte kommer nått mer!

2009-03-24 @ 11:28:05
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Emma

Skönt du var bättre idag :) Hoppas det håller sig så :)

2009-03-24 @ 14:03:30
URL: http://halmstadbebis.blogg.se/
Postat av: Marléne

Hej vännen.. Det lät inge vidare.. Hoppas det inte blir fler ggr..

Kram kram..

2009-03-24 @ 17:08:18
URL: http://cosmosgubben.blogg.se/
Postat av: erika

HAHAHAH EXAKT SÅ E D FÖR MIG HAHAHAgår in i väggen typ varje natt

2009-03-24 @ 17:14:04

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0