Friday

Oscar slog rekord inatt och var utan mat i sex timmar! Somnade  vid 22 igår kväll efter att ha ätit och sov sedan till 04 då han var hungrig igen! Få se om det håller i sig.. han är lite snorig fortfarande men det är lite bättre. Idag har jag o Britta varit ute och gått i det fina vädret. Vi gick in till byn och köpte födelsedagspresent åt vår kära mor som fyllde år igår. Vi ska dit imorgon och gratulera. Sen gick vi hem till henne och fikade med Patrik. Just nu ligger båda mina pojkar och sover så jag äter fredagsgodis och tittar på tv för mig själv.


La Oscar på mage igår och han blev så arg! Lyckades lyfta huvudet lite grann.


Mammas älskling!!!!!!!!


Vägen in till byn är inte så trevlig...


Så fint väder! Moster styr vagnen.


Oscar sitter fint i soffan ;)

Postat av: Marléne

Tack tack, det ska jag ha:) Saknar gamla goda tiden ibland, du, jag å Britta på....



Gott med fredagsgodis.. Hoppas jag får nån tid över så vi kan ses.. Kramar..

2009-03-21 @ 13:57:37
URL: http://cosmosgubben.blogg.se/
Postat av: Mia =)

Hon ska heta eva efter mig,min mamma & mormor..sen vill jag ha ett till som jag inte vet vad<3<3

2009-03-21 @ 15:35:21
URL: http://ungmammamia.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0