Fredag

Idag har vi varit ute och gått, gick till Ica och köpte godis och aftonbladet. Sen gick vi till apoteket och köpte salva till Oscars bajsrumpa. Träffade min kompis Jenny som var ute och jobbade. I den här byn träffar man alltid någon man känner! Vi gick ut runt 14.15 och då hade Oscar sovit en liten stund innan men han sov hela promenaden och fortsatte sova när vi kommit in och jag klätt av honom. Sov till 17.00 då han var jättehungrig! Sen sov han en stund igen och sen ville han ha mer mat en timme senare. Sen sov han igen och sen blev det mer mat efter ett tag och sen somnade han om igen! Han som brukar vara vaken mellan 17-20, men inte idag. Nu ska jag titta vidare på Let's dance... Kimmen är inne i Falun och spelar på Arenan ikväll, kommer väl hem runt 12..


Sängmys


Glad liten unge


Min kvällsmat, grahamsgrynsgröt


Sedan fredagsgodis!

Postat av: erika

elton brukar me va vaken den här tiden, men inte... så ja undrar hur natten blir



kram

2009-03-06 @ 20:40:12
Postat av: erika

FYY JOBBIGT NÄR MAN KÄMPAT SOM FAN O SEN BLIR AVBRYTEN I SNITT. men bara man får utt sitt barn helt o friskt <3

2009-03-06 @ 20:51:32
URL: http://taby.blogg.se/
Postat av: Marléne

Vilket härligt skratt på Oskar:) Ååå den där chokladkakan hade jag gärna velat ha nu.. Mums..



Kram kram..

2009-03-06 @ 21:56:01
URL: http://cosmosgubben.blogg.se/
Postat av: emelie o elliott

tack så mkt, vilken glad liten sötnos du har själv =) Nu ska den filmen funka med. kramis

2009-03-07 @ 13:53:41
URL: http://emlisch.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0