Bvc

Idag har jag och Oscar varit till bvc. Pappsen kunde inte vara med, han var tvungen att jobba. Oscar är nu 61,5 cm lång och väger 6285 g! Han följer sina kurvor så bra! Så bra att vi inte behöver komma om två veckor igen utan nästa tid är om en månad då Oscar blivit 3 månader. Då är det dags för vaccination också.
Efter bvc åkte vi till Oscars morfars jobb där han fick tutta lite sen åt vi lunch på café vi3. Bakad potatis blev det. Sen var morfar tvungen att jobba igen så då åkte vi till Oscars gammelmormor o morfar och fikade. Sen åkte vi till Paletten i Sundborn och handlade. På vägen hem kom vi ikapp Kimmen så vi kom hem samtidigt. Nu har Oscar sovit ett par timmar och jag har precis pumpat ur lite. Drygt 90 ml blev det. Slutar alltid och pumpa innan det tar slut för jag vill ju inte att Oscar ska få för lite mat. Funderar på om jag ska lägga mig o sova lite innan han vaknar och är hungrig... har sovit alldeles för lite den senaste tiden. Hmmm....

Postat av: Mad

Våra klimpar e lika långa, min mycket tjockare bara;)



Jag ska leta bikini imorgon, men i strlk 38, o den brukar d finnas gott om=)

2009-03-31 @ 14:05:20
URL: http://madelainef.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0