Babysim

Han somnade om den lilla rackarungen... De ringde om babysimmet imorse. Det hade tydligen blivit ett plats ledig till nästa kurs som startar om en vecka! Varje onsdag 16-16.30 Första gången är bara en information så då är det ingen badning. Alltså har jag två veckor på mig att fixa en bikini.. Mina gamla är ju en aning för små ;) Kanske kan ta en liten shoppingsväng på fredag, då ska jag ändå in till stan på förmiddan. Har tid kl 10 på spec.mvc på lasarettet för efterkontroll eftersom det blev kejsarsnitt. Tänkte också passa på att leverera mjölk till 33:an (neonatal avd) då. Har pumpat ur lite varje dag sen i torsdags har blivit mellan 50-90 ml per dag. Mjölken ska levereras fryst så jag ska låna en kylväska av grannarna eftersom det är 20 min resväg och det är viktigt att inte mjölken tinar upp.

Postat av: Mia =)

Håller med dig, känns jätte tomt utan lillan i sängen. Skönt o bara somna när man har matat dem.Jag brukar somna fast hon ligger o äter hehe=)

2009-03-26 @ 11:18:33
URL: http://ungmammamia.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0