Sängen kallar

Nu ska jag äntligen krypa ner i sängen. Ska ta med mig min lilla favoritkille. Min stora favoritkille ska snart kliva på scenen på Harry's inne i Falun. Sen var det efterfest och allt vet vad. I bästa fall är han hemma vid 11-tiden imorgon förmiddag.
Det blev ingen dammsugning idag, sparde det tills imorgon. Har bakat hela kvällen så det är nog smuligt i köket. Mina snälla små föräldrar har varit här hela kvällen och hjälpt till och hållt oss sällskap. De hade med sig födelsedagspresent till mig! Ett körsbärsträd! Det har jag sagt i flera år att jag ville ha. Så imorgon ska det planteras.
Nu är det godnatt!

Postat av: emma - mamma till meja

åh, så mysigt med ett körsbärsträd :)

2009-06-07 @ 13:53:19
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0