Hemska mamman

Stackars liten hävde ur sig en helt otrolig spya för en stund sen. Trodde inte att det fanns så mycket i magen. Det bara sprutade på alla mina kläder, på hans kläder, på soffan, på mattan och på bordet. Jag reste mig upp med honom i famnen, gick ett steg och då sprutade det igen på mattan.
Usch det var hemskt, allt som fanns i den lilla magen bara rann ut. Och det är ju faktiskt mitt fel :( Jag åt ju tårta, paj och kakor igår så det stod härliga till. Knappt nån mat alls. Gröt till frukost och macka och yogurt till kvällsmat. Och en massa onyttigheter däremellan. Och han har småbajsat hela dagen stackarn, det svider nog i lillrumpan.
Nu sover han i alla fall. Jag ska laga lite mat. Inget mer socker för mig på ett bra tag.



O med moster tidigare idag


Postat av: Jenny

Lillfisen då :( Hoppas han mår bättre i morgon! Kramen

2009-06-08 @ 20:14:21
URL: http://jennyzen.blogg.se/
Postat av: Anonym

sådär har hänt elton 3 olika gånger o då har jag inte ammat. så ibland kommer de bara kaskad oxå ;)



kram dont worry





erika

2009-06-08 @ 20:18:11
Postat av: Anonym

ja tacakar de e skönt o fått ltie gjort :)

kram



erika

2009-06-08 @ 20:37:07

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0