Saturday night

Nu på kvällen har Oscar druckit havrevälling för första gången. Han fick dricka ur en pipmugg och det gick riktigt bra. Ca 50 ml fick han i sig tror jag, sen ville han inte ha mer. Vi får prova igen imorgon. Hon på bvc tyckte ju att han skulle äta gröt på kvällarna när han kommit igång att äta mat. Men än så länge äter han ju nästan ingenting. Idag fick han i sig ett par teskedar kanske. Så då tänkte jag att han får välling så länge så det blir något mer än bara bröstmjölk.
Nu äter jag broccoligratäng (köpt färdig) och sen väntar en påse lördagsgodis! Nilla och Far var här förut och då åkte jag och Far och handlade lite medans Oscar hade sällskap av mormor.
Det blir en slapp tv-kväll för mig och Oscar. Kimmen kommer nog hem fyra inatt. Just nu tittar vi på Family Guy!


Postat av: Emma

Skönt han dricker lite välling iaf :) Han är lite envis verkar det som , tycker det är smidigt med tutten ;)

2009-07-25 @ 20:59:57
URL: http://halmstadbebis.blogg.se/
Postat av: Beckah

Tack för besöket och den snälla kommentaren om bloggen :-) vilken söt bebis du hade här :-) och kanonsnygg gravidmage i headern. En sån där man ser i gravidtidningar <3

2009-07-25 @ 23:22:43
URL: http://beckahbitch.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0