Natten

Oscar somnade vid 22.30 och då la jag honom i hans säng igen. Själv gick jag och la mig strax före tolv. Kl 03 vaknade jag och stirrade på Oscar direkt som sov. Jag passade på att gå på toa och dricka lite vatten och sen la jag mig och tittade på Oscar. Jag liksom kände på mig att han skulle vakna snart. Det är ju rätt ovanligt att han sover så länge. Men det gick väl 10 min så vaknade han mycket riktigt och fick ett sprängfyllt bröst :) Sen somnade vi om.
Kl 9.30 vaknade vi men då hade Oscar ätit 2-3 gånger fram tills dess. Men jag tycker att det är fantastiskt skönt att slippa kliva upp tidigt. Även om vi somnar om på förmiddan. Men nu verkar han ha slagit ihop förmiddagsluren med nattsömnen. Hoppas att de fortsätter så!



Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0