Logärden

Nu väntar jag på att Oscar ska vakna och äta lite, sen så ska vi åka till min kompis Stina som är i Logärden i sin sommarstuga. Där är det så mysigt!! Hoppas att det blir lite sol också, så kanske vi kan doppa Oscar i sjön :)
Imorse fick jag sova till kl 9. Det är så skönt att han sover längre på mornarna nu. Han äter ju fortfarande med ca 3 timmars mellanrum på nätterna. Så då är det skönt att slippa gå upp alltför tidigt.
Kimmen ska spela inne i Falun ikväll. Så efter Logärden kanske det blir en sväng till Spaksjön. Min faster som bor i Stockholm annars skulle komma upp i kväll. Måste ju passa på att träffa henne när hon är här! Hon vill säkerligen träffa Oscar också, han är ju allas favorit nu för tiden. Men snart får han slåss med en liten kusin om uppmärksamheten :) Nu är det ca 1 månad kvar tills det är dags!!! Hahaha min lilla systeryster ska få en liten bebbelibus! Livet är härligt!

Postat av: amanda

tack :):)

2009-07-31 @ 13:08:26
URL: http://amnnda.blogg.se/
Postat av: emelie o elliott

aaa..precis, det är inte riktigt klokt o lämna sitt barn till okända bara sådär när de e så små. ha en trevlig kväll.kramis

2009-07-31 @ 17:18:09
Postat av: Johanna - blivande mamma

vad roligt. när är hon beräknad?

2009-08-01 @ 10:21:46
URL: http://takilisbebis.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0