Vår lilla jägare

Sara väckte mig i natt kl 3, hon kom och jamade och det brukar hon aldrig göra på natten. Så fort jag gick upp rusade hon ner för trappen och in i matrummet. Och där på mattan ligger en liten död mus. -Titta matte vad jag har fångat! säger Sara och skiner upp med hela ansiktet ;) -Kan du inte ta ut den där? säger jag och Sara tar musen i munnen och jag lyfter upp henne och sätter henne utanför dörren på altanen. Men då rusar hon in direkt och musen har hon med sig. Det var väl kallt och otäckt ute, mycket trevligare att äta inne i värmen. Nu har ju Sara insett att jag inte vill ha den där musen inne så hon springer ett varv nere och jag efter, sen uppför trappen och in under sängen. -Haha, här kommer inte tjockismatte in! skrockar Sara nöjt. Men då hade hon inte räknat med att husses magmått är en aning mindre. Så han snor musen från Sara och kastar ut den. Sen går vi och lägger oss igen. Och en stund senare kommer en besviken katt och lägger sig bredvid matte. Nu ska vi äta frukost!

Postat av: Mia

tack så jätte mycket=) ..Tycker riktigt synd om dig, måste vara jobbigt att gå över. Men då kommer er lilla snart..:D Vet ni om du ska få en flicka eller pojke?



Kram // Mia

2009-01-26 @ 10:46:35
URL: http://ungmammamia.blogg.se/
Postat av: Mia

okej, dfet blir en överraskning för oss med=)<3 Nästan jobbigt..Är jätte nyfiken hehe=) Vad tror du att du får för något? // Mia

2009-01-26 @ 18:08:20
URL: http://ungmammamia.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0