Nä inte idag heller..

Bebisen ville inte titta ut idag heller! Imorgon har jag gått en vecka över tiden och på onsdag är nästa besök hos barnmorskan. Så det besöket slipper vi nog inte ifrån. Jag har inga som helst känningar att nåt skulle va på gång. Känner mig mycket piggare även om jag fortfarande är lite förkyld. Har faktiskt tvättat tre maskiner idag, ska snart gå och hänga den sista. Ska göra ett litet städryck i källaren imorgon, det var ett tag sen. Bäst att passa på medan jag har tid, snart blir det väl fullt upp. Godnatt!


Postat av: Mad

Snart kommer du också snusa bebis! Det som väntar är den största upplevelsen man går igenom här i livet! Något helt makalöst och vackert!!

2009-01-20 @ 13:54:53
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: emilie

näe man tror ju lätt att allt är rosenskimmrande :D Oj en vecka över tiden, hang in there som man säger. Snart har eran knotte kommit och tiden som gravid känns som en grisblink. :P Njut av magen :D

2009-01-20 @ 13:58:37
URL: http://emiliefredrikson.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0