Äntligen...

...börjar jag känna mig bättre! Mycket piggare idag!! Ska till barnmorskan imorgon, fick ju en ny tid eftersom jag var för sjuk för att åka igår. Fick höra att bm också var sjuk så vi kanske får en annan imorgon. Men det gör ingenting för de andra är jättetrevliga också. Hade tänkt att tvätta lite idag men jag har bara latat mig  ;) har sovit riktigt bra i två nätter så det har nog hjälpt mot förkylningen. Idag sov jag till elva och det var nog lika igår. Är upp på toa minst en gång per natt men oftast inte mer så det är jätteskönt. Har ju hört om de som måste kissa en gång i timmen under slutet av graviditeten så jag har klarat mig bra där. Måste komma ihåg att knäppa lite magbilder när vi kommer hem imorgon, har varit lite dåligt med det nu på slutet. Senaste bilden är från v.38+4 och imorgon är det v.40+2... Nä nu ska jag krypa ner i sängen bredvid en snarkande sambo, han har redan sovit ett par timmar. Han samlar väl krafter inför förlossningen!! ;)


Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0