Alla hjärtans dag

Men jag får nog varken blommor eller choklad.. Han håller på att bli sjuk Kimmen tror jag, han går runt och ser ut som en zombie. Oscar däremot är det full fart på, han bajsade så mycket i morse att det kom utanför byxorna! Han kan minsann bajsa han, sötungen! Idag är det en massa skidåkning på tv, det är alltid kul, även om det inte går så bra för Sverige. Annars var det väldigt fint väder ute så det skulle ju vara skönt med en promenad men det är -12 grader så det är lite väl kallt. Få se om det är lite varmare på eftermiddan så kanske det blir en liten sväng ute. Jag behöver verkligen röra på fläsket!




Postat av: sara

ha ha men då kommer jag ju gå över tiden lite puhu.. ska ju ha 4 juni.. får gärna bli en slutet av maj bebis för mig he he

2009-02-14 @ 17:20:58
URL: http://saratisting.blogg.se/
Postat av: Emma

Nää jag blev förvånad själv av allt han planerat :P Nästan man blev lite rädd ;P



Hoppas allt är bra med er!

2009-02-15 @ 08:53:51
URL: http://halmstadbebis.blogg.se/
Postat av: sara

ha ha jo killar brukar vara dåliga på att komma ihåg såna saker:)

2009-02-15 @ 09:57:21
URL: http://saratisting.blogg.se/
Postat av: Lennart O

Har möjligtvis K:s (klena ursäkt till) mustasch något med hans ev sjukdom att göra? Han kanske bör överväga att avlägsna den? Tror kanske katten kan hjälpa till där.

2009-02-16 @ 14:30:33
Postat av: Lennart O

Saknar Livet i Gläntan! Viss abstinens hos läsaren. Vad händer? Tänkte på att det Oscar med c kan det kan han bra. Bajsar stort o mycket. Pruttar så det det hörs o märks för att inte tala om spyorna. Hans inställning är nog att det jag gör ska jag göra bra sen går jag vidare.

2009-02-19 @ 12:01:02

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0