Sandlåda

Idag har det varit närmare 20 minusgrader här! Är det vinter så är det.
Kimmen har i alla fall lyckats få fart på värmen på övervåningen med lite hjälp. Så nu slipper vi frysa ihjäl :) Har sovit med dubbla täcken ett tag och strumpor på.
Jag är lite piggare idag. Inte sååå snorig. Skulle ha varit till stan igår på julbord med jobbet men det fick jag hoppa över.
Nu kom jag på att jag har tvätt att hänga... borde hinna med en maskin till ikväll också. Bäst att få lite sånt gjort när Kimmen är hemma. Oscar är inte så lämplig att ha med sig nere i källaren.
Ja vad roar vi oss med en lördagkväll? Oscar och hans far spelar gitarr och jag sitter vid datorn. Sandlådan på Familjeliv är alltid lika roande ;)

Postat av: Åsa

Hehe, det roligaste med sandlådan måste ju ändpå vara alla som tror att det är på allvar!!

2009-12-19 @ 21:47:08
URL: http://asonet.blogg.se/
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

låter underhållande :P hoppas ni får en trevlig fjärde advent :) här hemma är det också riktigt kallt .. minst -10! isch :/ kramkram

2009-12-20 @ 14:02:05
URL: http://tiiiildas.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0